Cyril's video MacGyver Trailer ON BLU-RAY

User avatar
tvero80
Posts: 5155
Joined: Sat Mar 29, 2014 12:29 pm

Re: Cyril's video MacGyver

Post by tvero80 »

Merci pour cette nouvelle 'bande annonce' Cyril.
You're an expect . MacGyver serait fier de toi :)
Macphoenix
Posts: 425
Joined: Sun Apr 13, 2014 3:02 pm
Location: south Of France
Contact:

Re: Cyril's video MacGyver

Post by Macphoenix »

Merci beaucoup ;) cela me touche beaucoup ;) ;)

Bye
Cy
User avatar
tvero80
Posts: 5155
Joined: Sat Mar 29, 2014 12:29 pm

Re: Cyril's video MacGyver

Post by tvero80 »

De rien.

C'est mérité...
Macphoenix
Posts: 425
Joined: Sun Apr 13, 2014 3:02 pm
Location: south Of France
Contact:

Re: Cyril's video MacGyver

Post by Macphoenix »

Merci beaucoup :D :D :D
User avatar
Annelies
Posts: 3682
Joined: Sat Mar 29, 2014 5:33 pm
Location: the Netherlands

Re: Cyril's video MacGyver

Post by Annelies »

bftlovesRDA wrote:Thank you, Cyril. Merci. (the only French I know.....)

I loved the Legend of the Holy Rose episode(s)....so this trailer is especially appreciated!

I also was watching your "second chance" video of MacGyver:

https://www.youtube.com/watch?v=E6ilf3M1nwM

LOVE IT!
DITO!!!! 8-)
Lots of love,

Lies

Image
User avatar
tvero80
Posts: 5155
Joined: Sat Mar 29, 2014 12:29 pm

Re: Cyril's video MacGyver

Post by tvero80 »

Merci ,Cyril.

J'ai lu un message d'anniversaire de RDA et un certain Cyril disait que MacGyver avait changé sa vie .Est-ce toi? Si c'est le cas ,tu as changé nos vies grâce à tes superbes vidéos et c'est le plus bel hommage que tu puisses lui rendre .

A l'avenir (si tu envoies d'autres messages), même si je suis française , j'utiliserai l'anglais ,sinon je vais me faire taper sur les doigts !!!

Thank you ,Cyril .Great video, thanks for sharing (don't worry ,I'll use English with Cyril from now on).

There's a play on words in the title 'Good Knight' ,we missed it in French. Too bad.

V
User avatar
bftlovesRDA
Posts: 12014
Joined: Fri Apr 04, 2014 10:03 pm
Location: Southeastern USA

Re: Cyril's video MacGyver

Post by bftlovesRDA »

Cyril - wonderful new trailer! LOVE IT! Loved the episodes for Good Knight, MacGyver.

Now I know what I will be watching tonight thanks to your MacGyver trailer! :D :D :D
B
User avatar
darling
Posts: 249
Joined: Mon Apr 14, 2014 8:12 am
Location: Bleckede, Germany

Re: Cyril's video MacGyver

Post by darling »

Oh wow! That's fantastic! Like a movie trailer! And the first time I listen to MacGyver in original version (not with german synchronization). :D Hm... perhaps I have to buy the DVDs. ;)
Image
Macphoenix
Posts: 425
Joined: Sun Apr 13, 2014 3:02 pm
Location: south Of France
Contact:

Re: Cyril's video MacGyver

Post by Macphoenix »

tvero80 wrote:Merci ,Cyril.

J'ai lu un message d'anniversaire de RDA et un certain Cyril disait que MacGyver avait changé sa vie .Est-ce toi? Si c'est le cas ,tu as changé nos vies grâce à tes superbes vidéos et c'est le plus bel hommage que tu puisses lui rendre .

A l'avenir (si tu envoies d'autres messages), même si je suis française , j'utiliserai l'anglais ,sinon je vais me faire taper sur les doigts !!!

Thank you ,Cyril .Great video, thanks for sharing (don't worry ,I'll use English with Cyril from now on).

There's a play on words in the title 'Good Knight' ,we missed it in French. Too bad.

V

Ah oui ? incroyable lol je m'en rappelais même plus ;) oui c'est bien moi...merci beaucoup pour ce que tu dis cela me touche beaucoup ;) et merci de me parler en français lol mon anglais est limite lol
Merci encore ;) ;)
Post Reply